.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعیین دبیر جدید مجمع نمایندگان مازندران
در آخرین جلسه مجمع نمایندگان مازندران، ابوالفتح نیکنام نماینده تنکابن و رامسر به عنوان دبیر مجمع نمایندگان مازندران انتخاب شد. در این جلسه پس از رای گیری و ...
تعیین دبیر جدید مجمع نمایندگان مازندران

در آخرین جلسه مجمع نمایندگان مازندران، ابوالفتح نیکنام نماینده تنکابن و رامسر به عنوان دبیر مجمع نمایندگان مازندران انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز، در آخرین جلسه مجمع نمایندگان مازندران، ابوالفتح نیکنام نماینده تنکابن و رامسر به عنوان دبیر مجمع نمایندگان مازندران انتخاب شد.

ناطق نوری نماینده مردم نور و محمود آباد پیش از این دبیر مجمع نمایندگان مازندران بوده است.

احمد علی مقیمی، سید علی ادیانی راد و احمد ناطق نوری پیش از این دبیران مجمع نمایندگان مازندران در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بودند.

مازندران دارای 12 نماینده در خانه ملت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 بهمن 1389
خروجی این دبیران تابحال چه بوده است؟
اصغري 2 بهمن 1389
جناب آقاي نيكنام دبيرمحترم مجمع نمايندگان ،‌ نمايندگان شريف استان در مجلس شوراي اسلامي ، استاندار محترم استان مازندران جناب آقاي مهندس طاهايي ، مردم ار ترانزيت ماشينهاي سنگين در محورهاي اصلي بندر امير آباد به نكا و از آن طرف به ساري و بندر به بهشهر و گلوگاه خسته شده اند و سالانه تلفات بسيار زيادي براثر تصادفات ميدهند جاده اختصاصي بندر امير آباد به محور اصلي نكا - بهشهر در تقاطع رستمكلا چند سالي است شروع شده و هنوز به اتمام نرسيده است . ادامه مسير راه از تقاطع رستمكلا به دامغان هم مطالعه فاز مقدماتي توسط شركت ايمن طرح انجام شد كه ميبايستي مطالعات فاز بعدي اين محور انجام شود تنها راه نجات محور اصلي و كم شدن تلفات در محور هاي اصلي و كاهش ترافيك در شهرهاي شرق استان احداث اين راه است لطفا" تورا به خدا موضوع تكميل راه اختصاصي بندر امير آباد به محور اصلي در تقاطع رستمكلا و تكميل مطالعات ادامه راه از تقاطع رستمكلا به رامغان را پيگيري بفرمائيد .
timorarak 3 بهمن 1389
تبریک به مازنی های غیرتمند بلحاظ انتخاب شایسته :
نیکنام عزیزامیداورام همیشه با نام نیک زنده باشی وباولایت مداری خود درآخرت محشور شوی. به یاد دارم کمکهای بی دریغ به افراد نیازمندرا.بیاد دارم جلوگیری از ایجاد تنشها را. بیاد دارم علاقه مندی 99%پرسنل 26شرکت را به شما.عیارشما را را باطلا نمی شود سنجیدعیار شما را با ولایی بود نتان بایدنشان داد. دوستان دارمممممممممممممممممممم ارادتمندهمکارقدیم
نا شناس 4 بهمن 1389
گرچه سمت خاصی نیست ولی به نسبت تقسین شده تا همه دبیر شوند ان شاالله و درگیری هم وجود نداشته باشد
سفره ای پهن و همه متنعم خدا قوت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.